چرا کسب و کار شما به یک متخصص شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد؟

چکیده این مطلب : انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۳ نظر 263 بازدید

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی آینده بازاریابی دیجیتال است. هم کسانی که در کسب و کار آنلاین هستند و هم افرادی که در تجارت کالاهای فیزیکی شرکت دارند، هر دو در حال حاضر روی این سلاح پویا و تجاری سرمایه گذاری می کنند.

بی نهایت دلیل وجود دارد که ثابت می کند کسب و کار های کوچک و بزرگ باید با مشتری خود ارتباط برقرار کنند. اول از همه، دسترسی به کانال های شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترده شده و تجار می توانند فقط با یک پست مناطق جغرافیایی گوناگونی را پوشش دهند. اما مانند هر تکنولوژی، شبکه‌های اجتماعی نیز همیشه  در حال تغییر هستند، بنابر این برای بروز بودن، شما باید یک متخصص بازاریابی اجتماعی را استخدام کنید تا شما را به هدف خود در فضای مجازی برساند.

 

۱- استفاده از بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین

امروزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شامل بازاریابی آنلاین و تبلیغات می شود. در نتیجه شما راه طولانی را در زمینه استراتژی ها پیش رو دارید. امروزه تبلیغات برند ها در شبکه‌های اجتماعی لزوما به معنی پست های تبلیغاتی نیست، بلکه هدف هر بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، درگیر کردن مشتریان است. راه های بسیار زیادی وجود دارد تا مشتری ها را درگیر کرد؛ مثلا شما می توانید با سوال کردن یک مکالمه را آغاز کنید. برای مثال شما یک فروشگاه لوازم ورزشی هستید. شما می تواتید سوال کنید: مثلا چه کسی قهرمان جام جهانی فوتبال می شود؟

یا انتقاداتی به شما می شود؛ فقط در یک دنیای بی نقص، کسب و کار شما تنها نظرات مثبت را دریافت می کند. هر وقت به یک بازخورد منفی در یکی از شبکه های اجتماعی خود برخورد کردید، آن را نادیده نگیرید یا پنهان نکنید، بلکه به آن جواب دهید. این کار شما یک پیام مثبت را درباره کسب و کار شما ارسال می کند که نشان می دهد شما به مشتری اهمیت می دهید.

 

۲- به دلیل تجربه‌ی کاربردی آن ها

اهمیتی ندارد که شما به سمت چند بلاگ و محتوا رفته اید، تجربه کاربردی، همیشه  و در هر قدم زندگی بر هر چیزی غلبه می کند. برای مثال شما هرچه قدر هم با هدست واقعیت مجازی تمرین کنید به پای یک کریکت باز واقعی نمی رسید. تجربه عملی آن ها در اجرای استراتژی های مختلف بازاریابی آنلاین چه در روش های سنتی و چه در روش های مدرن می تواند پول شما را در مقایسه با تاکتیک های ضعیف حفظ کند. به این دلیل است که شما باید یک متخصص  در رابطه با بازاریابی آنلاین استخدام کنید تا از کسب و کار شما حمایت کند و شما را به اهداف فروش و سالانه خود برساند.

 

۳- فکر نهایی

خب اگر شما زودتر وسوسه شده اید تا کسب و کار خودتان را در شبکه های اجتماعی وارد کنید، ذهن شما احتمالا تغییر کرده و به فکر در نظر گرفتن و سپردن کار به یک آژانس یا نمایندگی  سازمان یافته افتاده اید. اما قبل از آن، یک تحقیق جامع درباره شرکت آینده خود، رتبه و نقد و بررسی های آنلاین انجام دهید همچنین با چند داوطلب مصاحبه کنید تا بیش از یک نقل قول داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا بهترین آژانس یا نمایندگی را انتخاب کنید.

 

منبع : Medium.com

ترجمه‌ : مهدی خشنود

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یکی از شیوه‌ های تبلیغاتی است که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در این روش از طریق ارسال ایمیل به مخاطبین تبلیغات صورت می گیرد.

چطور یک ارائه برای فروش بسازیم؟ قسمت دوم

ارائه خود را مناسب با مخاطب هدف طراحی کنید. یک برنامه کامل برای معرفی خود بنویسید. متن معرفی خود را بنویسید. انتظارات و اهداف مشتری احتمالی خود را برای جلسه آماده کنید. توضیح دهید که چگونه هر یک از اهداف را انجام خواهید داد. هزینه خدمات خود را ارایه کنید. جزئیات مزایایی که می‌توانید به مشتری احتمالی خود بدهید را بازگو کنید.

چطور یک ارائه برای فروش بسازیم؟ قسمت اول

یک معرفی موثر فروش نه تنها به مشتریان احتمالی در مورد محصول یا سرویس شما آموزش می‌دهد، بلکه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید نیازهای خاص مشتریان را برآورده کنید و به آن‌ها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید. ایجاد یک ارائه فروش موفق نیازمند تحقیقات کامل و آماده‌سازی دقیق است.

شبکه های اجتماعی چطور به کسب و کار رونق می دهند؟

شبکه های اجتماعی آنچنان سریع پیشرفت کرده اند که تبدیل به یکی از ابعاد حیاتی کسب و کار شده اند. شبکه های اجتماعی مزیت و منفعت شگفت انگیزی را محیا می کند که به افرادی که در کسب و کار هستند کمک می کند تا به میلیون ها مشتری دست پیدا کنند. خیلی حیف خواهد شد اگر کسی از این منبع استفاده نکند زیرا شبکه های اجتماعی، کالا یا خدمات شما را به سرتاسر دنیا معرفی می کند. می تونیم این رو هم بگیم که اون ها دارند فرصت بسیار خوبی برای بازاریابی را از دست می دهند.

چگونه یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی کنیم ؟

چگونه یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی کنیم ؟

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باید گام هایی حساب شده برداشته شود که اگر این مراحل بدرستی انجام شود ، کسب درآمد اینترنتی شما تضمین شده می باشد. هزاران نفر با استفاده از این گام ها کسب و کارهای خود را به شکل مناسبی شروع کرده اند . در این مقاله قصد داریم این مراحل را بیان کنیم.

نظرات

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد شوید

تماس با ما