شبکه های اجتماعی چطور به کسب و کار رونق می دهند؟

چکیده این مطلب : انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۸ نظر 335 بازدید

شبکه های اجتماعی آنچنان سریع پیشرفت کرده اند که تبدیل به یکی از ابعاد حیاتی کسب و کار شده اند. شبکه های اجتماعی مزیت و منفعت شگفت انگیزی را محیا می کند که به افرادی که در کسب و کار هستند کمک می کند تا به میلیون ها مشتری دست پیدا کنند. خیلی حیف خواهد شد اگر کسی از این منبع استفاده نکند زیرا شبکه های اجتماعی، کالا یا خدمات شما را به سرتاسر دنیا معرفی می کند. می تونیم این رو هم بگیم که اون ها دارند فرصت بسیار خوبی برای بازاریابی را از دست می دهند.

به عنوان یکی از صنعت هایی که به سرعت پیشرفت کرده است، شبکه های اجتماعی نقشِ قابل توجه و معنی داری را در زندگیِ مدرن بازی می کند. با توجه به این که تیتر این مقاله، ” شبکه های اجتماعی رونق را به کسب و کار شما می آورند” است، شاید شما بپرسید که “چطور همچین چیزی امکان دارد؟” . از این رو در پاراگراف های بعدی می خوام درباره چگونگی تاثیر شبکه های اجتماعی روی کسب و کار بحث کنم.

 

۱- شبکه های اجتماعی آگاهیِ برند را افزایش می دهد.

شبکه های اجتماعی تبدیل به سکوی پرمنفعتی برای بازاریابی دیجیتالی شده است که در صورت پرش روی آن می توانید دیدِ کسب و کار، کالا یا خدمات خود را بازتر کنید. به کارگیری شبکه های اجتماعی در استراتژی کسب و کارِ شما در پیشرفت شما موثر و کاربردی است. این یک واقعیت غیر قابل انکار است که استفاده از شبکه های اجتماعی به برند شما یک سود شگفت انگیزی می دهد. شبکه های اجتماعی بدون محدودیت زمانی طیفی وسیع تر از مخاطبان را در اختیار شما می گذارد.

 

 

۲- شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا با مشتری های خود بیشتر تعامل داشته باشید.

شبکه های اجتماعی، بهترین راه برای جذب کردن و تعامل مشتری به شمار می رود. هر چقدر شما با مخاطبان بیشتر ارتباط داشته باشید، فرصت بزرگتری برای جذب آن ها دارید. وقتی شما از شبکه های اجتماعی در استراتژی خود استفاده می کنید، شما همچنین باید راهی دو طرفه برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان را نیز تشکیل دهید. این برای آن ها ابزاری برای تعامل و ارتباط را محیا می کند. با استفاده از این متد، شما همچنین می توانید از علایق و خواسته های آن ها اطلاع داشته باشید. گذشته از این، یک راه ارتباطیِ دو طرفه می تواند توجه آن ها را جذب کند و باعث شود که آن ها به شما پیام دهند. بنابر این قطعا برند شما از زمانی که تاسیس شده می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

 

۳- شبکه های اجتماعی مقرون به صرفه هستند.

برای یک استراتژی تبلیغاتی، می توانم بگویم که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در اندونزی مقرون به صرفه ترین روش است. تمامی پلتفرم های شبکه های اجتماعی ثبت نام و ساخت اکانت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. با این وجود بعضی از ابزار تبلیغات آنلاین، هزینه دارند. اگر می خواهید کسب و کار کنید پس باید شجاعت ریسک کردن را داشته باشید. اگر شما تصمیم گرفته اید تا از تبلیغات هزینه دار و همچنین شبکه های اجتماعی استفاده کنید، همیشه بهتر است تا با توجه به چیزی که انتظار دارید، با قدم کوچکتری شروع کنید. شبکه های اجتماعی برای کسب و کار آنلاین بسیار پرکاربرد هستند طوری که شما را با خرجی که کرده اید در مقایسه با خرج هنگفتی که دیگران در جاهای دیگر کرده اند، به نتیجه بهتری می رساند.  فقط با استفاده از کمی پول و زمان، شما می توانید نرخ پیشرفت خود را افزایش دهید و به حداکثر برسانید و قطعا پولی که در ابتدا سرمایه گذاری کرده اید را برگردانید.

 

منبع : Medium.com
ترجمه : مهدی خشنود

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اصطلاحات سئو

آشنایی با اصطلاحات سئو

با سلام و درود خدمت شما عزیزان ، تیم فناوری اطلاعات تکتا که در زمینه های های استارت آپی در حال فعالیت است. امروز قصد داریم تا با مقاله ای که شما عزیزان چند لحظه بعد آن را مطالعه خواهید کرد شما علاقه مندان به حوضه های کسب و کار اینترنتی را با تمامی اصطلاحات سئو آشنا کنیم. با آرزوی یادگیری هرچه بهتر شما عزیزان مقاله را شروع میکنیم.

چطور فروش اینترنتی کسب و کار خود را افزایش دهیم؟

برای هر کسب و کار، مهم است که فروش بیشتر از هزینه های انجام شده باشد، به خصوص برای سرمایه گذاری تجارت الکترونیک. از آنجا که تجارت الکترونیک از سایر تجارت ها متفاوت است، روش های افزایش فروش نیز متفاوت هستند. در این مقاله یاد میگیرید چطور فروش کسب و کار الکترونیکی خود را افزایش دهید.

چرا کسب و کار شما به یک متخصص شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد؟

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی آینده بازاریابی دیجیتال است. هم کسانی که در کسب و کار آنلاین هستند و هم افرادی که در تجارت کالاهای فیزیکی شرکت دارند، هر دو در حال حاضر روی این سلاح پویا و تجاری سرمایه گذاری می کنند.

چگونه یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی کنیم ؟

چگونه یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی کنیم ؟

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باید گام هایی حساب شده برداشته شود که اگر این مراحل بدرستی انجام شود ، کسب درآمد اینترنتی شما تضمین شده می باشد. هزاران نفر با استفاده از این گام ها کسب و کارهای خود را به شکل مناسبی شروع کرده اند . در این مقاله قصد داریم این مراحل را بیان کنیم.

چگونه از استوری های اینستاگرام برای خدمت به مردم استفاده کنیم؟

چگونه از استوری های اینستاگرام برای خدمت به مردم استفاده کنیم؟

بدون شک قابلیت Stories یا همان داستان های اینستاگرام می تونه یک ترفند جالب برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو های کاربران باشه ، اما چگونه می توان از این از ابزار برای خدمت به مردم استفاده کرد ؟

نظرات

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد شوید

تماس با ما