بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)چیست؟

بازار یابی درونگرا
چکیده این مطلب : انتشار : 27 اکتبر 2019 بدون نظر 125 بازدید

بازاریابی درونگرا شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و فروش شما دارد. چگونه این کار را انجام می دهید؟ یک استراتژی بازاریابی درونگرا می تواند شامل تعدادی ابزار مختلف و انواع محتوا برای جذب مشتریان به وب سایت شما باشد. اما بازاریابی درونگرا فقط بخشی از دنیای […]

بازاریابی درونگرا شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و فروش شما دارد. چگونه این کار را انجام می دهید؟

یک استراتژی بازاریابی درونگرا می تواند شامل تعدادی ابزار مختلف و انواع محتوا برای جذب مشتریان به وب سایت شما باشد. اما بازاریابی درونگرا فقط بخشی از دنیای تجارت است.  و این را باید بدانید که فقط  بتوانید افراد به وب سایت  خود جذب کنید کافی نیست. شما باید به پشتیبانی و توانمندسازی آنها پس از مشتری شدن را هم ادامه دهید. اینگونه است که تجارت شما رشد می کند ، به عبارت دیگر، فروش و خدمات شما دائماً بر چگونگی کمک به مشتریان فعلی و آینده  باید متمرکز باشد.

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)چیست؟

پس از ورود افراد به وب سایت شما ، تیم فروش شما می تواند با استفاده از ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و چت ، با آنها ارتباط برقرار کند . سپس ، تیم خدمات مشتری شما می توانند مدت ها پس از جذب مشتری ، رضایت آنها را نیز  جلب کند، به عبارت دیگر به عنوان یک مشاورهمدل و متخصص در مورد محصول شما عمل می کنند.

Inbound Marketing روشی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن افراد برای رشد شغلی است و اعتماد ایجاد می کند. Inbound Marketing راهی بهتر برای بازاریابی ، روشی بهتر برای فروش و راهی بهتر برای خدمت به مشتریان است. مشتری خوب به معنای تجارت خوب است ،  بنابراین شرکت شما می تواند در طولانی مدت رشد بهتری داشته باشد. با ایجاد محتوا که برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان ایده آل شما طراحی شده است ، مشتریان ایده آل خود را جذب می کنید و اعتماد و اعتبار را برای تجارت خود ایجاد می کنید.

استراتژی های بازاریابی درونگرا

این استراتژی ها به شما کمک می کند تا به طور موثری  بتوانید با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. در زیر ، خواهید دید که استراتژی های خاصی برای برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مصرف کنندگان وجود دارد تا به پیشرفت اقتصادی در کسب و کار شما کمک کنند.

 استراتژی جذب

استراتژی های بازاریابی درونگرا که مخاطبان مورد نظر شما و افراد خریدار را به خود جذب می کند ، با ایجاد و توسعه محتوا همراه است. برای رسیدن به مخاطبان مورد نیاز خود ، با ایجاد و انتشار مطالب ، از جمله مقالات وبلاگ ، شروع کنید. همچنین از طریق بازاریابی درونگرا ، همه این مطالب را با یک استراتژی سئو بهینه کنید. یک استراتژی SEO از شما می خواهد که کلمات کلیدی و عبارات خاصی را در رابطه با محصولات یا خدمات خود را هدف گذاری کنید.

بازاریابی درونگرا

این امر به شما امکان می دهد تا محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که در جستجوی این اطلاعات هستند  که به عنوان مخاطب هدف شما یا مشتری های مناسب برای تجارت شما نیز شناخته می شوند ظاهر شوند.

 استراتژی تعامل

هنگام استفاده از  روش های بازاریابی درونگرا برای جذب مخاطبان خود ، اطمینان حاصل کنید که با ارتباط و معامله با  مشتریان به روشی ارتباط برقرار کرده اید که باعث می شود آنها بخواهند با شما روابط طولانی مدت برقرار کنند. هنگام استفاده از این راهکارهای تعامل ، اطلاعاتی را در مورد ارزش تجاری که کسب و کار شما به آنها خواهد داد ارائه می دهید.

استراتژی تعامل شامل  نحوه برخورد و مدیریت تماس‌های فروش شما است. به نحوه برخورد نمایندگان خدمات مشتری با مشتریان  مورد نظر خود متمرکز شوید. این تضمین می کند که کلیه معاملات به توافق نامه های متقابل برای مشتریان و تجارت شما ختم می شوند به این معنی که شما برای مشتریان مناسب خود ارزش قائل هستید.

استراتژی رضایت مندی

استراتژی رضایت مندی  در بازار یابی درونگرا به این معنی است که، اطمینان حاصل کنید که مشتریان پس از خرید ، راضی هستند و پشتیبانی می شوند. این استراتژی ها شامل اعضای تیم شما می شود که مشاوران و متخصصانی هستند که در هر زمان به مشتریان کمک می کنند.

استفاده از  Chabot ها و نظرسنجی های به موقع، برای کمک ، پشتیبانی و درخواست بازخورد از مشتریان راهی عالی است که  افراد از عملکرد شما و تیمتان راضی باشند. ربات ها و نظرسنجی ها باید در نقاط خاص در طول سفر مشتری به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها برای شما ارزش دارند.

به عنوان مثال ، Chabot ها ممکن است به مشتریان فعلی کمک کند تا تکنیک های جدید را برای شما ارائه دهند که می خواهند از آنها استفاده کنند.

توجه  به شبکه های اجتماعی استراتژی مهم دیگر در مورد رضایت مندی مشتریان است. ممکن است کسانی که در شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند برای ارائه بازخورد ، سؤال بپرسند یا تجربه خود را درمورد محصولات یا خدمات که به آنها ارائه میدهید بازگو کنند. به این تعاملات با اطلاعاتی که به آنها کمک می کند و آنها را ترغیب می کند ، پاسخ دهید این نشان می دهد که به آنها توجه می کنید و اهمیت می دهید.

در اخر باید گفت که ، استراتژی بازار یابی درونگرا  متمرکز بر رضایمندی مشتریان است ، موضوعی است که در هر شرایطی به مشتریان کمک و پشتیبانی می کند . به یاد داشته باشید ، یک مشتری از نتیجه کارشما رضایت دارد  به یک طرفدار و تبلیغ کننده برند تبدیل می شود ، بنابراین تمام تعاملات اعم از بزرگ و کوچک را با احتیاط انجام دهید.

بازاریابی درونگرا

استفاده از روش درونگرا در بازاریابی

به عنوان یک بازاریاب درونگرا ، هدف شما جذب چشم اندازهای جدید به شرکت شما ، تعامل با آنها و خوشحال کردن آنها به صورت جداگانه باشد. شما همچنین با تیم های فروش و خدمات خود شریک هستید تا بتوانید به رشد تجاری کمک کنید.

بازدیدها: 115

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

نظرات

نظر شما پس از تایید مدیر به نمایش در می آید



    تماس با ما