توسعه کسب و کار

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یکی از شیوه‌ های تبلیغاتی است که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در این روش از طریق ارسال ایمیل به مخاطبین تبلیغات صورت می گیرد.

6 بازدید مطالعه بیشتر

چند ایده برای سیستم‌ سازی کسب‌ و‌ کار

 واژه سیستم‌سازی به معنی اتوماتیک کردن کارهاست. ممکن است اوایل راه‌اندازی کسب‌ و کار خیلی سخت نباشد که همه کارها را خودتان انجام دهید ولی با جلو رفتن کارها و زیادشدن تعداد مشتریان شما پیگیری امور سخت خواهد شد و نیاز است برای انجام یک سری از کارها سیستم تعریف کنید. سیستم‌سازی به این معنی […]

43 بازدید مطالعه بیشتر

چطور بدون سرمایه کار کنیم؟

امروزه با رشد و توسعه تکنولوژی برای شروع یک کسب و کار لزوماً نیازی به سرمایه اولیه نیست. می توان از داخل خانه با همین گوشی یا کامپیوتری که مشغول خواندن این مطلب هستید نیز کسب درآمد کرد. می پرسید چطور؟ به شما عرض می کنم که چطور من هم با همین کامپیوتر به درآمد رسیدم.

97 بازدید مطالعه بیشتر
کسب و کار اینترنتی

چطور کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟ هر کسب و کاری که بر بستر اینترنت انجام می شود را کسب و کار اینترنتی می گوییم، به طور مثال اگر شما در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام پیج یا کانالی دارید که از آن کسب درآمد می کنید شما یک کسب و کار اینترنتی دارید. آیا […]

77 بازدید مطالعه بیشتر
business-plan

چطور یک طرح کسب و کار اینترنتی بنویسیم؟

طرح کسب و کار یکی از اولین گامها برای شروع یک کسب ‌و کار جدید است. این طرح اهداف، استراتژی‌ها، مدل بازاریابی و نیازهای مالی را به طور دقیق و مختصر تشریح می‌کند. یک طرح کسب‌ و کار برای اطمینان از اینکه یک شرکت مسیر خوبی را دنبال می‌کند، استفاده می‌شود. این مقاله به شما خواهد گفت که چگونه یک طرح کسب ‌و کار برای کسب‌ و کار اینترنتی خود بنویسید.

163 بازدید مطالعه بیشتر

چطور یک ارائه برای فروش بسازیم؟ قسمت چهارم

ارائه خود را تمرین کنید. اعتماد به نفس و شور و اشتیاق را با زبان بدن خود تحریک کنید. به طور کامل با تمام فن آوری های مورد استفاده در ارائه آشنا شوید. برای اعتراضات و پرسش ها تمرین کنید. تمرین کنید که آیا مخاطبین تان همراه شما هستند.

166 بازدید مطالعه بیشتر

چطور یک ارائه برای فروش بسازیم؟ قسمت دوم

ارائه خود را مناسب با مخاطب هدف طراحی کنید. یک برنامه کامل برای معرفی خود بنویسید. متن معرفی خود را بنویسید. انتظارات و اهداف مشتری احتمالی خود را برای جلسه آماده کنید. توضیح دهید که چگونه هر یک از اهداف را انجام خواهید داد. هزینه خدمات خود را ارایه کنید. جزئیات مزایایی که می‌توانید به مشتری احتمالی خود بدهید را بازگو کنید.

176 بازدید مطالعه بیشتر

چطور یک ارائه برای فروش بسازیم؟ قسمت اول

یک معرفی موثر فروش نه تنها به مشتریان احتمالی در مورد محصول یا سرویس شما آموزش می‌دهد، بلکه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید نیازهای خاص مشتریان را برآورده کنید و به آن‌ها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید. ایجاد یک ارائه فروش موفق نیازمند تحقیقات کامل و آماده‌سازی دقیق است.

281 بازدید مطالعه بیشتر

تماس با ما