۷ نکته که یک بلاگر باید آن ها را در سال ۲۰۱۹ بداند

7 نکته که یک بلاگر باید آن را در سال 2019 بداند
چکیده این مطلب : انتشار : 9 ژانویه 2019 بدون نظر 438 بازدید

سال ۲۰۱۹ را به عنوان یک بلاگر چگونه با اهداف بزرگ و با قدرت آغاز کنیم؟ برای اینکه بتوانیم در وبلاگ نویسی فردی موفق باشیم باید نکاتی مهم را در این باره بدانیم که در این مقاله تیم تکتا به ۷ مورد آن می پردازد.

۱- اهداف خود را درباره وبلاگ روی کاغذ انتقال دهیم

هیچ تفاوتی ندارد که هدف شما ۵۰,۰۰۰ بازدید در ماه باشد یا انتشار یک کتاب الکترونیکی یا حتی خواستار همکاری بیشتر باشید، در هر حال باید اهداف خود در سال ۲۰۱۹ را مورد به مورد یادداشت کنید. همین که شما این اهداف را می نویسید باعث می شود تا نسبت به آن ها در زمان هایی که فقط حرف آن را می زنید متعهد تر باشید؛ پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید. این نوشته ها را جایی قرار دهید که در روزمزه آن ها را بیشتر مشاهده کنید. برای مثال روی لپ تاپ خود یا روی میز دفتر کاریتان. مشاهده مرتب این اهداف و تفکر درباره آن ها به شما کمک می کنید تا این قله ها را فتح کنید.

فقط به یاد داشته باشید که اهداف واقعی باشند. اگر در همین لحظه می خواهید ۵۰۰ بازدید کننده و مخاطب در وبلاگ خود داشته باشید با یک حاسبه ساده می توان فهمید که در این صورت تا ماه دسامبر داشتن ۱۰۰,۰۰۰ بازدید کننده تخیلی به نظر می رسد؛ مخصوصا زمانی که نمی دونید چگونه باید به اون هدف رسید.

۲- برای زمانی که روی وبلاگ مصرف می کنید برنامه داشته باشید

مهم ترین چیزی که در با آن مواجه می شویم، زمان است. مخصوصا اگر وبلاگ برای شما یک سرگرمی است یا درآمد اصلی شما از آن تامین نمی شود، اولین کاری که در زمان شلوغ شدن زندگی خود می کنید کنار گذاشتن فعالیت های مربوط به آن است. من در سایت خودم نزدیک به دو ماه است که مطلبی قرار ندادم به دلیل این که سرم شلوغ بود یا در حال سرگرمی بودم. ما به این شکل بهانه می سازیم تا برای بروز نساختن وبلاگ خود یک توجیه خوب پیدا کنیم.
برای این که همچین اتفاقی در سال ۲۰۱۹ رخ ندهد، ما به پست هایی که از قبل تهیه می شود نیاز داریم. من در اول ژانویه برای آخر هفته های آن برنامه ریزی کردم و این چیز جدیدی نیست زیرا قبلا در ماه قبلی یعنی سپتامبر نیز این کار را انجام دادم. تا در کمتر از ۳ روز، ۳۰ مطلب را آماده انتشار کنم. خب برای مثال در ژانویه من یک کلبه روستایی را برای نوشتن رزرو کردم. هدف در اینجا چیست؟ تا یک جریان، خلاقیت و محتوا را خلق کنیم.

۳- در یک زمان روی یک تکلیف تمرکز کنیم

اگر در حال نوشتن یک جریان هستید. شما باید به نوشتن ادامه دهید حتی اگر مطلبی را تمام کرده باشید. درون تله تمام کردن یک مطلب قرار نگرید تا برای آن عکسی در نظر بگیرید و آن را در سایت قرار دهید یا برای آن تاریخ انتشار قرار دهید بلکه روی مطالب دیگر وبلاگ کار کنید. اگر وظایف خود را ترکیب کنید و در یک غالب قرار دهید، شما موثرتر و کارآمد تر ظاهر می شوید. این به این معنی است که اول نوشتن چندین مطلب را تمام کنید و بعد برای آن عکسی در نظر بگیرید یا تاریخی برای انتشار قرار دهید و آن را آماده انتشار کنید. شما در این صورت کمتر میان مطالب جا به جا می شوید و این قضیه باعث می شود تا بهتر روی آن ها تمرکز کنید و نتایج نیز به طور چشمگیری بهتر خواهند شد.
من با وبلاگ نویسانی صحبت کردم که هر روز را به یک عمل اختصاص داده اند. در دوشنبه، تصاویر را طراحی می کنند، در سه شنبه آن ها روی تاریخ انتشار در Pinterest تمرکز می کنند، در چهارشنبه ها، محتوای جدیدی را می نویسند و به این ترتیب ادامه می دهند. شما در این صورت اعمال مختلف را سریعتر انجام می دهید زیرا تمرکز کرده اید. شما باید بفهمید که این روش عمل می کند یا نه. اگر عمل می کند طبق آن کار خودتان را انجام دهید و اگر نه به روش خود عمل کنید.

۴- تکالیف خود را به پایان برسانیم

اگر شما در یک زمان روی یک تکلیف تمرکز می کنید، بزرگترین تله ای که در آن گیر می کنید منتشر نکردن بعضی از مطالب است. من وقتی که در ماه سپتامبر و در کلبه روستایی مطالبی را می نوشتم، آن جا سرعت اینترنت وحشتناک پایینی داشت. این به این معنی بود که نمی توانستم انتشار ها را به خوبی تاریخ گذاری کنم و نه می توانستم در صورت نیاز تصاویری را برای آن ها پیدا کنم. خب الان من ۱۲ تا از ۳۲ مطلب را منتشر کردم. آیا این به این معنی است که ۲۰ تای دیگر ارزش انتشار را ندارند؟ نه ارزش انتشار دارند. مشکل این است که من آن ها را به پایان نرساندم. من هنوز ویراستاریشان نکردم ، عکسی پیدا نکردم و هنوز برای آن تاریخ انتشاری در نظر نگرفتم. و الان من حتی با نگاه کردن به آن ها مشکل دارم و آن ها یک جورایی وقت تلف کردن قلمداد می کنم.

۵- به انتقاداتی که در ذهن خود داریم گوش کرده و با آن ها دوستانه برخورد کنیم

همیشه بزرگترین منتقدمان خودمان هستیم. اگر ما می خواهیم پیشرفت کنیم باید با انتقادات دوستانه برخورد کنیم و تمایل داشته باشیم هر چند وقت یکبار آن ساکت کنیم. اگر می خواهیم تا در سطح بالا مطلب بنویسیم باید به منتقد درونیِ خود اجازه دخالت بدهیم. شما هیچوقت قادر به تمام کردن چیزی نیستید اگر اجازه دهید تا ذات بی نقص طلب شما نقشی را ایفا کند. گاهی “به اندازه کافی خوب” به اندازه کافس خوب است.

۶- وبلاگ نویسانی مانند خود را پیدا کنیم

برای باقی ماندن در قله ی اهداف بسیار کمک کننده است که با افرادی مانند خود چت کنید. در سال گذشته، در طی کنفرانس های وبلاگ نویسی من با وبلاگ نویسان زیادی مانند خودم ملاقات کردم. حتی تعداد کمی از آن ها تبدیل به دوستِ نزدیک من شدند. ما همیشه برای درخواست کمک، پیشنهاد و حتی لایک به هم پیام می دهیم.

۷- هر ماه تامل کنیم

وقتی که شما هدف سالانه خود را تعیین می کنید، فراموش نکنید تا اهدافی ماهانه و هفتگی و حتی روزانه را تعیین کنید تا به اهداف برزگتری متصل شوند. در این صورت، اهداف شما غیر قابل دسترسی نخواهند ماند و به نظر نمی رسند که در فاصله ی زیادی از ما قرار دارند. شما با هر قدمی که بر میدارید، پیشرفت کوچکی می کنید. در انتهای هر ماه چک کنید که آیا به هدف خود رسیده اید و آیا این همان هدفی که در نظر خود داشتید بوده است یا نه. اگر نه دلیلش را بفهمید. آیا چیز پیش از حدی را به عنوان هدف در نظر می گیرید و آیا از انجام چیزی غفلت کرده اید. هر دلیلی که دارد، در صورت شکست آن را قبول کنید. در این صورت شما همیشه یک ماه و یک روز جدید را برای تلاش دوباره در اختیار دارد.
من دوست دارم که بشنوم برای سال ۲۰۱۹ چه اهدافی را دنبال می کنید. چقدر می خواهید که به آن برسید و شما در این سال از ما چه انتظاری دارید؟

 

منبع : Yoast.com
نویسنده : Caroline Geven
ترجمه : مهدی خشنود

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از مطالب زیر نیز استقبال کرده اند

اصطلاحات سئو

آشنایی با اصطلاحات سئو

با سلام و درود خدمت شما عزیزان ، تیم فناوری اطلاعات تکتا که در زمینه های های استارت آپی در حال فعالیت است. امروز قصد داریم تا با مقاله ای که شما عزیزان چند لحظه بعد آن را مطالعه خواهید کرد شما علاقه مندان به حوضه های کسب و کار اینترنتی را با تمامی اصطلاحات سئو آشنا کنیم. با آرزوی یادگیری هرچه بهتر شما عزیزان مقاله را شروع میکنیم.

چطور فروش اینترنتی کسب و کار خود را افزایش دهیم؟

برای هر کسب و کار، مهم است که فروش بیشتر از هزینه های انجام شده باشد، به خصوص برای سرمایه گذاری تجارت الکترونیک. از آنجا که تجارت الکترونیک از سایر تجارت ها متفاوت است، روش های افزایش فروش نیز متفاوت هستند. در این مقاله یاد میگیرید چطور فروش کسب و کار الکترونیکی خود را افزایش دهید.

مزایای استفاده از سئو در کسب و کار آنلاین

مزایای استفاده از سئو در کسب و کار آنلاین

با سلام خدمت کاربران تکتاتیم در این مقاله می خواهم در مورد اهمیت سئو و تاثیر سئو (seo) در کسب و کار آنلاین صحبت کنیم .در دنیای امروز تاثیر سئو (seo) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای وب سایت کسب و کار اینترنتی، بیشتر از سایر روش های بازاریابی اینترنتی همچون تبلیغات است.

نظرات

نظر شما پس از تایید مدیر به نمایش در می آید



    تماس با ما